יום חמישי, 18 במרץ 2010

Kolmikulma

שיר.

(ועכשיו חדש, רשימה אי שם בצד שמאגדת את כל השירים, ככה לא צריך להתאמץ למצוא שיר יפה, למרות שזה כמובן נוסטלגי ומרגש לדפדף אחורה לרישומים קודמים)

בכל מקרה, הוסטל עם אינטרנט חינם ועברית זו הזדמנות מצוינת לכתוב ולעדכן. אז כן, חיכיתי ממש להגיע לפינלנד (למרות שלוצרן הייתה מקסימה ועליתי על עוד הר אחד עם נוף משגע שאחרי נסיעה של חצי שעה ברכבל לוקחים רכבל נוסף לנסיעה של חמש דקות שבמהלכה עוברים את העננים ואפילו שמעונן למטה, שמש ושמיים כחולים צלולים למעלה. את העיר כמובן אי אפשר לראות מרוב העננים אבל רואים פסגות וכמו נוף שנשקף ממטוס, רק לא דרך חלון קטן אלא בנוף של 360 מעלות).
אז כן, פינלנד. איזה מקום ששומעים עליו רק בהקשר של האירווזיון או משהו מופרך ועונתי אחר. קר פה, מאוד. ומושלג, מאוד. ולא כל כך נוח להתמצאות. אבל היו לי יומיים מאוד חברתיים לשם שינוי (עם מארחים ומקומיים). וכמו שכתבתי קודם, הלכתי על הים הקפוא. מה זה אומר? שכל כך קר שהים קופא והזרם נמשך כמה מטרים מתחת לשכבה גדולה של קרח וקצת שלג. ויש מקומות שרואים זרם ויש אניות ומזח שאתה לא חייב ללכת עליו, כי כנראה שלא תטבע. על האטרקציה של לטבול במים הקרים (יש מקומות שאפשר והמים בטמפ' של 2 מעלות בערך) ואז לרוץ לסאונה, דילגתי.

מחר אני נוסע עוד יותר צפונה, לחלק הדרומי של לפלנד וביום שלישי אני כבר נודד לשבדיה. המחויבות האחרונה שלי היא הנסיעה לשבדיה, מיום שלישי אני אדון לעצמי באמת ויכול להמשיך לאן שארצה. את המסלול המקורי כבר שיניתי, וכרגע אני תוהה לאן להמשיך. יש הצעות?

לילה טוב וחמים.

תגובה 1:

  1. על הסאונה הייתי מוותר גם אני. אני אתה קולט את מוסכמות העירום השונות וקבלת העירום כחלק מחייהם ? אני זוכר שלי זה היה מעט מוזר.
    בכל אופן נעים לקרוא. תמשיך לבלות.

    השבמחק